?

Log in

No account? Create an account
familytables
For Alice 
7th-Apr-2012 12:29 am
Not A Hyphen
Staciology

THE RULES: You should all do this... because I'm nosy ._.

Let others know a little more about yourself! Re-post this as your name followed by "ology".

***********FOODOLOGY***************

1. What is your salad dressing of choice?
1000 Island

2. What is your favorite sit-down restaurant?
Gallo's Mexican Restaurant Great food and I've watched most the staff work up the ranks so I can say it's a fair place to make a career too.

3. What food could you eat every day for two weeks and not get sick of?
Bread

4. What are your pizza toppings of choice?
Cheese, bacon, pineapple.

5.What do you like to put on your toast?
Butter and grape jelly

***********TECHNOLOGY***************

1. How many televisions are in your house?
6

2. What color cell phone do you have?
black

3. How many computers are in your house?
2

4. Have any idea how many Megahertz your computer has?
3000 i think

***************BIOLOGY******************

1. Are you right-handed or left-handed?
Right-handed, but I use my left a lot wont say I'm amudextrious

2. Have you ever had anything removed from your body?
that was their to begain with? Does a baby count? Other with a nail, glass, wood, leech, fishing hook, and string

3. What is the last heavy item you lifted?
24 case or soda or my husband. Can't recall which was last

4. Have you ever been knocked unconscious?
Nope

************BULLCRAPOLOGY**************

1. If it were possible, would you want to know the day you were going to die?
Yeah

2. If you could change your name, what would you change it to?
Something more fitting to me. Staci is such a crap unisex name. Maybe they could've gone with my middle name Dawn. I really dont' know. Just not fucking Freedom or America. I would've disowned my pearents if they had went with that hippy shit.

3. Would you drink an entire bottle of hot sauce for $1000?
I can, so yeah.

************DUMBOLOGY******************

1. How many pairs of flip flops do you own?
None. they're SO BAD for you're feet.

2. Last time you had a run-in with the cops?
Not sure. It's been a long time. So early 2000s

3. Last person you talked to?
Mom

4. Last person you hugged?
Eli

**************FAVORITOLOGY****************

1. Season?
Winter

2. Holiday?
Holloween

3. Day of the week?
Tuesday or Wednesday.

4. Month?
Used to be October, now I don't have one.

***********CURRENTOLOGY*****************

1. Missing someone?
Stupid husband, but he's maybe just getting off work.

2. Mood?
a bit worried. Aunt Flow hasn't come yet. Though I'm weird the past 2 months have been normal like...whatever that is.

3. What are you listening to?
My dog bark in his sleep

4. Watching?
3 video game live feeds

***************RANDOMOLOGY*****************

1. First place you went this morning?
bathroom

2. What's the last movie you saw?
K-Movie called Sunny from last year. A very good girl and here friends movie. A must watch.

3. Do you smile often?
Hell no.

***************OTHER-OLOGY*****************

1. Do you always answer your phone?
Yes, since only 4 people would be calling me.

2. Its four in the morning and you get a text message, who is it?
Eli, or Riot

3. If you could change your eye color what would it be?
Hazle

4. What flavor do you add to your drink at Sonic?
blue raspberry

5. Do you own a digital camera?
nope

6. Have you ever had a pet fish?
yeah they killed themselves

7. Favorite Christmas song(s):
*Tosses NSYNC's Home for Christmas CD at everyone* NO Really, this is a great X-Mas CD, with Great orgional X-Mas songs. "Under My Tree" Who hasn't dreamed of making love under one? "I Never Knew the Meaning Of X-Mas" A great song that everyone can get. "On Gift" JOEY! CHRIS! LANCE!!!!!!!!!! *Fangirls*.....Um sorry We all love songs all memebers sing right. Anyway you fan fiction writers, I'm telling you this CD can give you tons of ideas. Enjoy.

8. What's on your wish list for your birthday?
For my husband to always know how much I love him. Only thing the baka does seem to know, so I guess it worked.

9. Can you do push ups?
a few. Not as many as I used to be able to.

10. Can you do a chin up?
It's been awhile so I can't tell you. Maybe 1 or 2. That's a lot of ass to lift.

11. Does the future make you more nervous or excited?
neither.

12. Do you have any saved texts?
no

13. Ever been in a car wreck?
no

14. Do you have an accent?
I've been told I do. I can also pick up a southern one with ease thanks to my family.

15. What is the last song to make you cry?
The Reason - Hoobastank, I try to not let the song play since it's "OUR song" but it slipped.

16. Plans tonight?
Watching live video game streaming. Might text Eli

17. Have you ever felt like you hit rock bottom?
Nope, since I've seen it. I know I'll never be there.

18. Name 3 things you bought yesterday?
Comb, Hot Cholocate, bras

19. Have you ever been given roses?
no

20. Current worry?
Eli's bills

21. Current hate right now?
not having whatever this thing I am craving is

22. Met someone who changed your life?
I guess Eli kind of did, but not really.

23. How will you bring in the New Year?
watching the CNN countdown as long as AC and KG host.

24. What song represents you?
I need a 6 disk sound track.

25. Name three people who might complete this?
Not sure.

26. Would you go back in time if you were given the chance?
Yep and save myself the trouble of ever making friends.

27. Have you ever dated someone longer than a year?
Yes.

28. Does anyone love you?
yeah...they say they do.

29. Ever had someone sing to you?
Yes.

30. When did you last cry?
An hour ago

31. Do you like to cuddle?
Yes, but it never stays that way

32. Have you held hands with anyone today?
no

33. Are most of the friends in your life new or old?
I will say half since I really don't have friends, and the 2 people I can count one is from each...hubby not counted in this

34. Do you like pulpy orange juice?
Yes,but I can't drink it. I'll cough up a soild orange after drink a glass.

35. Where do you see yourself in 5 years?
5 years old, laughing at the fact scinece was right and already 40% of everyone my age or younger is dead or ill. Yeah I'm cold hearted, but really people take care of you're fucking selves a little bit and toughen up brain wise. Quit getting butt hurt over every little thing.
Comments 
9th-Apr-2012 12:18 am (UTC) - YAY! You did it! :D
Flip-flops are bad for your feet? DDD:

Your fish committed suicide? O_O (wait, or did they kill each other?)

26. Would you go back in time if you were given the chance?
Yep and save myself the trouble of ever making friends.

;A; *clings to you*
9th-Apr-2012 03:56 am (UTC) - Re: YAY! You did it! :D
Yeah, they are. The part that goes between your toes does one thing, and then the fact they're flat and don't have suport for the back of your feet. I used to hear tons of stuff, but it's like the doctors gave up on trying to tell people, just like they did for high heels.

No each one killed itself in a weird way. Dug the air pump up (No there wasn't anything he was trying to get, since he did it even after we feed and cleaned the tank. One ate a rock and I'm not talking a small one that might have had food on it. One jumpped out of the bowl, and my fav death. death by straving himself. I'm a total win for fish keeping huh?

Aw I wasn't talking about you or my online pals. Just the people in my life I grew up thinking were friends that wouldn't take the time of day to even say hi, even though they still say we're friends.
9th-Apr-2012 04:33 am (UTC) - Re: YAY! You did it! :D
Oooh o___o Wah, I love my flipflops D:
Well, I guess they can't be any worse than pointe shoes xDD

O_____________________________o.... omg. That is SCARY. ONE ATE A ROCK? O___o...

Aww, fuu on them ;__; *still clings*
This page was loaded Aug 22nd 2019, 12:23 pm GMT.